المتابعون

السبت، 31 ديسمبر 2011

سلام يا 2011 طلبناه منك... سلام يا 2012 عليكِ وعلينا يا رب

واحنا بنودع 2011 لازم أذكر حاجات بعينها حصلت لي
* كان نفسي أجمَّع الخواطر اللي بكتبها في كتاب وحصل في"جاءني السيد بيانو" رغم كل التعقيدات اللي حصلت لي. *شفت تيتة في منامات كثيرة وحسيت من خلالها بتحقيق حاجات معينة كتفسير لأحلامي دي.
*رحت أماكن حلوة كتير قوي وأخدت منها معلومات وأخبار.
*تنبأت بحاجات كتير حصلت وحاجات لسه هتحصل بس بكل أسف ما فيش حد يساعدني إننا نلحقها قبل ما تبقى كارثية بسبب التفاؤل غير المبرر من البعض.
*قابلت أشخاص كنت أتمنى مقابلتهم ومن أحسن الشخصيات اللي قابلتها كانت أبلة فضيلة وأجمل حاجة لما غنيت لها الغنوة اللي كنت بحب أسمعها بعد حدوتة كانت بتحكيها:(نانا القطة نانا..جت لعبت معانا.. لفت لفت قالت إيه. بحب الأمانة.بحب الأمانة)
*عملت ندوات كتيرة وحضرت ندوات كتيرة برضو.
* شاركت في حوارات ولقاءات وعبرت عن فكري كتير.
* رحت إسكندرية لوحدي مع صاحباتي الحلوات ولعبنا وانبسطنا قوي.
* رحت القناطر مع صحابي بالعجلة بتاعتي.
* أكلت عيش وملح كتير مع ناس كتير برضو ويا رب يديم بيننا المحبة والوفا والدفا.
* عملت تدوينات يومية شهر أغسطس كله.
* عملت كحك العيد برضو كله مع ماما وحسيت بفرحة كانت بتدخلها تيتة علينا كل سنة.
* حاجات كتير ناسياها بس أكيد هفتكرها لما أسيب تعليقاتي هنا ولما كل واحد يشاركني بتعليق حاجة حلوة قوي حصلت له السنة دي....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

أشكر لك المتابعة والتفاعل بالتعليق