المتابعون

الخميس، 12 أغسطس 2010

نجاة الصغيرة - دوارين

هناك تعليقان (2):

  1. أعلق أنا أول تعليق ممكن يكون غريب
    لما بسمع الغنوة دي بحس إن أنا اللي بغنيها لنفسي
    غريبة دي؟
    ممكن
    ممكن لو أنا بغني و برد على نفسي
    هههههه
    ما هو فعلاً أنا كدة
    ههههههههههههه
    و مين منكم أو منكن مبتعملهاش؟؟؟
    أنا هي
    البنت بياعة الفل اللي بفيونكات و فستان قصير جميل
    مكنتش أعرف ليه بحب الفل و متعلقة بيه أوي كدة
    بس بجد بجد بجد
    أنا بحب البنوتة دي
    من و أنا صغيرة بحب الفل
    من شباك عربية بابا كنت بناديله
    و أقول لبابا: و النبي عايزة فل
    و كان بيجيب الفل
    و النهاردة بتفرج على نفسي في نجاة

    عمري في حبك عدى و فاااااااااااااااااات

    العمر بيعدي
    و بيجري
    و مش ممكن أبدًا نعديه
    و لا نسبقه

    سلامات
    سلامات
    و الله
    و الله
    سلامات

    يا عمر ياللي عدى و فات

    ردحذف

أشكر لك المتابعة والتفاعل بالتعليق